4 timmar

Nu har jag Liinda Gustavsson vart vaken i hela 4 timmar.
jag har typ ... ASSSS trååååååååkigt : ( ...

Jag kom och tänka på lite saker iallafall...
Medans mina små charmisar river lägenheten ! *inte lika bra men orkar inte bry mig*

Saker jag tänkt på under 4 timmar :
-Mamma
-Frida
-Mange
-När man va liten
-Minnen från alla fyllor..
-Carro
-Saara

HAHA - Frida kommer du ihåg när vi vart på fest på gryta... HAHA När vi fick skjuss hem av polisen.
Eller gången på hässlö när  vi fick springa därifrån bort till Ikea ?
Eller va du ens med då? Jo men de va du va ? Milla va med iallafall, eller de kanske va Emma?

Skit samma, har iallafall suttit själv här nu och små fnittrat hur länge som helst, samt lite gap och skrik på charmisarna... : ) Men sådant man får ta....

Nu är det BARA 3 timmar kvar tills jag får åka till faster, jag är ju van att sova nu .. Stackars min kropp :P
Äsch, somnar väl lika tidigt ikväll, men imorgon får jag sova länge iallafall : )
Ååh min älskade morgon cigg , den va extra god idag, eftersom jag pratade med Magnus : )

neeh , ska försöka brygga kaffe, såg även att det finns bröd hemma : ) Woohoo : )

Ps. Pepparkakshuset finns kvar än idag :P Köpa ????? Ett mästerverk ; )

Lite minnen : ) ...

    Stugan...      <3                          <3

           Carro               Saara              Frida

                                  Moa                                           Mange

Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)

2007-12-18 @ 08:38:41
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0