Bakis & Julklappar

Aaah För faen, igår var en riktigt rolig kväller : ) . Satt hemma hos Carola och lyssnade på gamla godingar dansade med Rally nån vända, men han ville inte : ( . Sen självklart förtärde jag massa med alkohol. De var ju trevligt det med.

Jag tror att denna helg har det gått åt en hel platta, har det det så måste jag nog gå till doktor Mamma och fråga vad som hänt med mig...

Men hade ialllfall hur trevligt som helst. : ) .

Idag, så är jag EXTREMT bakis alltså, fattar inte riktigt, men jag ska åka iväg med Fredriko och köpa massa julklappar som jag glömt, sen med lite extra stålar i handen så kan man köpa lite mer.

Min lilla söta syster Petra vill ha ett par TOFFLOR av mig, visst kan jag köpa tofflor, men hur kul är det liksom????
Måste köpa något mer till min lilla stjärna : ) <3
Sen så ska jag väl köpa nå litet till Fredriko också : ) . Vi har sagt att vi ska köpa till varandra för sista gången : )
Dumt men sant. Fast känns lite skönt iallafall.

Asså , den där snubben som delar ut post här måste vara blind eller allmänt skadad!!!!!!!!!!!
Idag har jag satt upp 3 lappar med : INGEN REKLAM !!!!!!!!
men endå kastar gubbfaen ner reklam! Jag blir så arg på sånt där ..  : (
Neeh måste göra mig iordning så inte han ska behöva vänta för länge.

Just ja, ska köpa en liten julmössa till min älskling Svea idag ..
Såg en sådan på nån affär och bara måste ha den :D Skit gulligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0