Fraida/Krogen/Akuten :P

Yeep, igår kom man hem till Fraida vid en nio har jag för mig att hon vart : ) .. De va super roligast att vara där ..
Vi dansade, pratade massa gott, drack massssssa med gooood öl : ) . De var så sjuuukt roligt.
Mycke roligare med tanke på att Emeli va med också, hon va lite stel i början men sedan så släppte de : )

Runt en halv tolv så åkte vi ner på krogen : ) Massa med góa människor : ) massa gamla skolvänner som de vart ett och annat ord med...
Råkade kalla Martin för Robert, han vart lite mindre glad.. Men de styrde upp sig..

Dansade en massa, med Emeli, Danne & Pontus : ) vi hade sjuuuukt roooligt : ) ..

Jag va inte torr en enda gång : ) De va lite skööönt : ) hehe.. Jag som inte brukar tycka om krogen alls..

Sen när de började närma sig stängningsdax, så kom de en vakt och puttade Emeli.. Så Emeli ramlar ner på golvet, så jag ramlar raaakt in i en stolpjävel...Kände smärtan i ryggen kom fort som faen..
Danne fixade så att vi fick gå ut bakvägen eller något sådant.. Så när vi väl kommer ut.. Så känner jag ryggen viker sig oh jag ramlar rakt ner på marken mot ett stängsel.... ååh där blir man sittandes...
Smärtan spreds sig så in i helvete...

Kom inte upp kunde inte röra mig.. Så det fick bli ambulans upp till sjukan :  ( . Kom ditt vid en 3 tror jag.
Där man fick ligga och ha ont tills dom bestämt sig vad dom skulle göra, eftersom jag inte va i mitt vanliga tillstånd. Dom kom in med 2 tabletter jag trodde de bara var smärtlindrande men tji fick jag.
Va bara en som va de, sen fick jag en sömntablett :P så jag skulle lugna ner mig och inte försöka röra på mig.

Runt klockan sju så fick jag komma upp till röntgen...
Sen vid en tio fick jag åka hem... Fick nå smärtlindrande utskrivet, samt starka alvedon..
Nu får jag inte jobba på 2 månader : ( .
Måste vila min rygg som dom säger så fint.

nu ligger jag här i soffan och har meeeega ont..
imorgon ska jag hämta mina tabletter har 2 nu så jag överlever nog. : ) .

Så min öl kväll idag är ganska så sprucken, samt min julöl :P
men ska vila så jag kan dricka lite på nyår iallafall : ) . Men inte allt för mycket..

Neej tv:n ropar mitt namn!

Bye

Ps. Tack flickor för en underbar kväll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0