Fredag..

Var på stadens gator oh köpte massa julklappar. De var roligt : ) Nu äre bara ca 3 personer kvar, men de löser sig i veckan : ) Var ner med Carola, så tiden jag ju bra iallafall, nog för att det tog längre tid än vanligt :P

yees, sen när vi var och köpte sista saken så skulle jag skicka ett mess, yep, då går telefon jäveln sönder igen, lite mindre lyckat kanske . Så nu är den hos Elgiganten IGEN. För typ 10 gången eller vad faen det är.

På kvällen förtärde man alkohol med Carola & Gurkan, men sen åkte vi hem till mig, och då kom Danne och Pontus..

Sen har jag en känsla av att jag inte riktigt skulle ha gjort allt som jag gjorde igår om man säger som så :P

Neeeh uschi uschi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0