Hundvakt / Fylla

Igår var jag doggyvakt : ) Fast iofs tog det typ en halv timme för mig att komma på vad faen jag gjorde igår... : /
Det är ju då kanske lite mindre bra : (

Men iallafall åkte hem till faster.... : ) . hon hade snickerskaka : )  ÄLSKAR!!
hundarna var helt underbara : ) . Snälla och lugna :  ) . Carro var en snäll tös och kom förbi och gick ut med hundarna tillsammans med mig : ) . TACK CARRO : )
Sen kom Micke hem : ) . HAHA . Vi tittade lite kort och skrattade : ) . fattar inte att han blivit så "vuxen"..

Sen kom min käre vän Frida och hämtade mig, eller aah Tompa :P ....
Åkte hem till mig och hämtade öl : ) . Sen begav vi oss till Frida och Tompa..
Kvällens planer, ÖL & SPEL.  ... De gick ju super bra : ) .
Dicken kom och sa hej och drack tillsammans med oss... HAHA.. Sen kom Ola också...
Frida och Tompa bråkade INTE en enda gång : ) De var så trevligt....
Sen somnade min gode vän Frida i soffan. Så jag Dicken och Ola gick...

Kollade in Dickens lägenhet : ) . Hans toalett luktar väldigt mycke avlopp......
Men de var riktigt trevligt : ) . sen helt plötsligt gick Ola .... Dont ask me why : /
Jag och Dicken satt och pratade massa.... Ett väldigt rogivande samtal, tills vi börjar prata täcken, och kom inte på vad påslakan hette :P . Så det tog väl en 45 min att diskutera den saken och sen ringde vi och frågade och så fick vi reda på vad det hette. Sen var klockan alldeles för mycke, så somnade... åååh Skulle ha åkt typ as tidigt, men Dicken typ försov sig, han skulle ha åkt till jobbcenter... HAHA. Lite rätt åt han....

Sen åkte jag hem : )


Tack Frida för en helrolig kväll... Självklart mannen också : )

Visst ja..... Min gode vän Camillas syster skulle födda barn inatt...
Undrar hur det gick : ) . Ååh vad det vart för kvalisort : )
Håller tummarna att allt gått bra : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0