: ) . i be the ONE

Nu har man lyckats att äta lite mat :D åt lite god -mamma rosa - men i vanlig ordning så köpte jag den på fel ställe..
Men det handlar ju om sin vanliga slöhet ; ) . hehe..
Tog en tripp över till Carolisen och snacka lite : ) .....

Sen hem och har suttit framför denna dumburk sen dess. Har FÖRSÖKT att skriva ett litet stycke om Trooya, då hon nu ska ut på KKS hemsida... Hon har blivit så modig : ) . Lillan : ) . Sen är det bara Lyka kvar... : / ...
I hate to leave my darlings : (

Kom även på att jag kanske skulle ta och ringa Freeyas nya ägare och kolla hur hon har det : ) . Yees.

Ska även försöka tvätta och städa lite här hemma :  )
Men först så ska jag ringa Danielet. Vi skulle ses på en cigg : ) .

JAG VILL HA COCA COLA.

Mamma - det spelar ingen roll vad du säger och gör.. Du har gjort för mkt !

Kommentarer
Postat av: Emma

tackar! =) ååh,jag vill med ha coca cola...eller julmust!! =P vill haaa! ska nog dra och köpa de. =) ha en mysig kväll!

2007-12-19 @ 19:30:34
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0