I gula huset.

Idag när jag väl kom ut så gick jag till affären och träffade Johan, köpte massa skit så vi kunde gå hem till han och baka : ) , hans mamma och dom gjorde lussekatter :D MUMMA ! Helvete va gott de va : )
Men sen så gjorde jag / vi smörkola :D De va mumma de med :D tack Madde : )

Så nu har jag lärt mig det med.. Vilket är helt suveränt : ) ...

Sen på kvällen när Johans familj gått och lagt sig så kom Jimpa, vette faen va det va med han.
Men kan iallafall säga att man inte ska gå biljardkurs hos honom, en väldigt dyr och långsam kurs :P
Typ så mycke hängde jag med på : )

Men de var roligt..

Tack för en bra dag...

Imorgon så ska jag kanske ner på stan och köpa julklappar till mina älskade små syskon ..
Ska bli kul, men först måste jag ringa mamma iofs så jag får pengar, så jag kan köpa julklappar, det är ju ett lite större problem kanske, kanske skulle ringt henne idag ??
Men  nu är klockan kvart i två så känner inte för att ringa oh väcka henne :P Då får jag verkligen inga pengar. :P

Neeh detta funkar inte, ska ta en cigg och terra nån jävel som inte borde sova :P

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0