Knappt sömn.

Inatt har man sovit 2 timmar : (
Är helt paj idag, men kan inte precis gå och sova nu.. började med något bra på tv:n.
Sen när man tyckte att de va dags att sova så fick man ont i magen, så då var det ju bara att gå upp så låg man där ett tag och väntade på att det skulle bli bra.
Ååh det vart det, typ klockan sex, sen upp klockan åtta : (

Men då somnar man säkerligen tidigt ikväll : )
Ååh det måste jag...

Dagensplaner är :
träffa Madde nere på stan : ) . ååh självklart Corn.
Sen får vi se om min kusin skulle komma ner också så man får träffa lillan : )
Hoppas kan man ju alltid göra : ) hehe.

( va mig en katt att nästan riva sönder hela skithuser :S )

Fick mail av min biologiska fader idag igen.
han skickade bild på sin feta hund som nyss fått valpar..
Men jag tycker nog att det ser lite roliga ut, ser ut som dom har taxben, men det kanske dom ska ha?
Eller har jag helt fel?????

image4

Fattar inte att man kan ha sån där hundras : ( Dom är ju så jävla creepy ..
Jag avskyr den där rasen, brrr brr brr. Dom är ju så vidriga.

Neeh jag ska allt hålla mig till mina små underverk till katter : )
Är nog lite mer kattmänniska tror jag.. Fast frågar man alla jag känner så är det så : )

neeh Duschen kallar, men vad faen ska man ha på sig idag ?
Orkar inte ha nå för varmt, har ju liksom en jätte varm jacka, och ett par jätte varma skor :)
Idag kanske man skulle försöka hitta en mössa och vantar ?
Jag vill ha tumvantar men det kan jag ju inte köpa, då måste jag ju ta av dom varje gång man ska röka !
Då kommer jag frysa ihjäl, det är ju ganska så onödigt.

Vilka morgon bekymmer man har :P
Men äsch, det är väl skitsamma det är MÅNDAG MORGON .
Härligt Härligt : )



Ps, ikväll ska jag ju göra pepparkakshus med Danne och Pontus, denna gång ska det faen bli bra : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0