Morgonhumör.

Uschi vilket morgon humör jag lider av. Det är inte så bra, vaknade iallafall av den hemska väckarklockan : (
Sen ringde mobilen .. FOLK , JAG SOOOOOOOVER FAKTISKT ...
Hade 3 missade samtal från skyddat nummer, varav det sista klockan 05:31 ..
Ja men då kan vi ringa, för jag är ju säkerligen vaken ! IDIOT!!!!!

Sätter mig framför datorn... Den första som skriver är Jessica : )
Då vart man lite glad...

Ååh sen började det.. Jimmy - Han är bara jobbig... USCHI USCHI..
Ååh sen Elin, när faen ska människan fatta att jag inte orkar med henne..
ååh nej jag tänker inte blocka henne för då ringer hon  och är jobbig i telefon, då får hon hellre skriva på msn..

neeeh detta är ju inge bra.. Nu ska jag göra min älskade favorit syssla..
GÖRA RENT KATTLÅDORNA.... WOOOHOOO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0