onödigt

                                                                                   

Hur ska jag överleva denna ljuvliga lördag ?

Var nyss ut och tog en cigg med min vän Pontus..
Sen måste ja.
 ringa Carola och kolla läget.
Det är as mkt jag måste göra, men kan inte.. : ( .. Känns ganska så pisst.


Igår när jag gick på stan med min gode vän Debbidoo så härde jag 3 damer.

Dam1 - Ja men där är ni ju
Dam 2-3 - ja *fnitter i kör*
Dam1- Men har ni inte lärt er vart Västerås stolthet ligger?
Dam2- Nej men det är väl inte här.
Dam1- Jo men det är ju bolaget.
Dam3 - Nonsens


Undrar om jag oh mina vänner kommer  bli likadan som dom..

Sen funderar jag på att skriva ett argt sms till min gamla goda vän Ola.
Jag lärde känna lilla Ola när jag va ööh typ 15 eller något sådant..
men skit samma.. Han va en underbar vän : )
men den senaste tiden har han spårat ur, skickar massa sms som typ :
- När ska vi knulla då?

Förut så skickade han sms när han var jätte onykter, och så.. Men nu kan han stå på jobbet oh skicka sådana mess... Spiknykter BLÄÄ..
Så funderar på att säga upp kontakten med honom. Vill inte ha sånt skit, har sagt det till honom..
Eller ska jag säga åt han en gång till  ? ååh börjar han igen så ber jag han dra åt helvete.
Fast jag kommer nog inte sakna honom som kompis om jag skulle be han dra nu.
Jag har ingen aning, kanske ska ringa och råd fråga min gode vän Fraida ikväll?
Hon kankse kan säga hur jag ska göra ?

Måste även kolla hur det står till med lilla Emeli..
Hare underbart : )

 



Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

glöm inte ange mig som värvare ; uniqa
så får du mer poäng.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 17:28:56
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0