Onsdag.

Yeep, idag är det onsdag, riktigt trevligt : ) hehe . Men va faen , denna dag har vart lika jävla underbar som alla andra
 : ) Hell yeah !

Började dagen skit seg, sen åkte jg till sjukan och gjorde min käre vän Frida sällskap : ) Eller något i den stilen , va där iallafall :P . Sen åkte vi hem till henne och bakade pepparkakor, eller vi åt väl mer än vi gjorde dom :P
Sen kom min drive och jag åkte till Elgiganten och hämtade ut min jävla telefon åter igen ... Men nu är den hel ett tag till, ska va skit rädd om den... Ingen får röra den :P . Den ska vara hel minst en vecka har jag bestämt, så länge har den aldrig vart hel : )

Sen åkte jag hem till min gode vän Johan : )
Hans mamma ska baka lussebullar imorgon, och jag ska ditt : ) Måste lära mig de med, så man kan göra det hemma också, de är ju så sjuuuukt gott, med massa russin i : ) . Men tänkte försöka mig på lite smörkola, haha, får se hur det kommer gå, vågar inte riktigt chansa alltså :P . Men får se.

Jag är sjuuuukt sugen på öl : ) Hade en i kylen : ) . Shit va gott de va, men på freda då jävlar ska de drickas öl : )
Med Johan och Jimmie... tack pojkar <3

Neeh sängen ropar mitt namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0