Ovärt

Fredrik - *små fnitter*
Liinda - Vad??
Fredrik - Min mamma ringde igår.. *små fnitter*
Liinda - Okej ??

Tyst ett tag.....

Liinda - Ville du få ut något över att hon ringt eller?
Fredrik - *små fnitter* Ja hon frågade om jag skulle fira jul med dom, vi ska ju vara hos Malin.
Liinda - jaha?
Fredrik - Hehe, ja, sa jag..
Liinda - Ooookej???
Fredrik - Japp, dom skulle sova kvar där.
Liinda - Oookej.. !!!
Fredrik - Japp
Liinda - Varför säger du de till mig??
Fredrik - Nej men så du vet att jag sover där också, eftersom jag säkert kommer ta en whisky.
Liinda - Jaha? varför säger du det till mig ?
Fredrik - Neh men sa det bara.. Mamma va snäll som sa det. hehe.

Sen var det tyst..... Värd konversation.

Fredrik är en mycket konstig filur.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0