Pscyho VS Liinda

Nu jäklar äre krig, för en gång skull så hade jag bokad en tvätt tid, för att jag inte orkar ha tvätten här uppe i lägenheten. Slutade att boka tvätttid sen gubbskrutten ovanför alltid snodde min tid : ( .
Men har ju en tvättmaskin uppe i lägenheten. men orka :P HAHA.

Aah iallafall, nu har han snott tiden igen. Kom ner och skulle vara duktig..
Men neeeh då har han precis satt på en maskin, frågade om han tagit fel dag, men neej då.
Han ville tvätta nu. Han är ju inte frisk.

Så nu ska jag snart gå ner och slänga ur hans tvätt sen slänga in mitt..
Då får han igen. Så trött på den där idioten.

Jag ska banne mig ha min tvätt tid alltså.. Så är det bara..

Neej nu ska jag fortsätta med mitt stor städande... Går inte så där jätte bra :P
Sätter mig vid datorn hela tiden, men aah jag har ju hela dagen på mig : )
så vaddå : ) .

Men om det finns nån snäll människa där ute , så kom jätte gärna hitt oh städa åt mig : )
ååh tvätta, så kanske du med får träffa min underbara granne..

Gubbskrutt/Psycho VS Liinda = Grannkrig Mohahahhaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0