Självaste Julafton.

Vaknade runt en tio av ett par överlyckliga systrar dom hade fått ett ps2 med singstar, så hela morgonen och förmiddagen sjöngs det hejvilt.. OJ OJ ! Va lite små jobbigt faktiskt.. :P..
Åt tradiotinella julgröten till frukost, hela familjen samlad, med tända ljus , de var riktigt mysigt <3
Sen vart det mer SINGSTAR !! HAHA..

Efter tolv så kom min underbara mormor oh morfar <3 ..
Då dracks det glögg och massa annat, eller dom drack glögg, jag tycker glögg är det mest vedervärdiga dom skapat i dricks väg nån gång. Men det pratades, mobbades, och minnades :P . De var så mysigt att träffa lilla mormor och morfar igen : ) . Sen kom min alldeles egna höjdpunkt fram : ).... LUSSEBULLAR; mamma spar alltid sådana till julafton, jag skulle kunna äta hur många som helst av dom..
Sen mitt upp i fikat, så kom tomten... Lilla P vart helt tills sig :  ) Gumman ;( ..
Hon vågade knappt öppna dörren : ( .. Men det löste sig..

Fick massa med fina packet : ) ... tack så mycke : )

Sen åt vi gooood mat : ) , eller vart väl inte så mycke för min del, men de var gott..
Tyckte till och med om Janssons i år, jag har tagit jäääääätte lite varje år för att mamma ska bli glad, men har velat spy varje gång, men iår var den skit god : ) ... MUMMA!

Sen fick jag en snaps av min pappa och jag deckade, sov i 2 timmar :P ( tror jag iallafall )
Låg i P säng typ resten av dagen kvällen, så de var min underbara jul.. hehe..

Men den va mysig iallafall, fast det kunde ha vart snö : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0