ska jag äta dom?

jag äter som sagt smärtlindrande, men tänkte jag skulle läsa på lite först... Om dom så jag har något att gå på..
Använde kära Google.se för att hitta nå bra, hittade självklart massa med bra sidor.. Ååh vart bara arg när jag läste allt skit.. *mooorr*

Läkemedlet kan minska kvinnors möjligheter att bli gravida !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den meningen gjorde mig super orolig, eftersom jag redan har problem att behålla fostren när jag väl blir med barn..
Även om jag vet att risken är väldigt liten, men man blir ju iallafall orolig..
Fortsatte att läsa..

Ja, då ska man inte använda den om man har eller ätit magsår medicin, mm de har jag gjort, det kanske förklarar varför jag har så ont i magen, eftersom jag delat på tabletterna... ååh de fick man absolut inte göra eftersom den röda färgen är ett skydd för att tabletten inte ska lösas upp innan den kommit ner i tarmen...
TACK!! Min läkare sa att jag fick dela den : ( .. Ännu ett svar till varför jag har så sjukt ont i magen : (

Från och med nu så ska jag ALLTID läsa på om mediciner innan jag tar dom !!!!!
Så nu ska jag ringa allt.... Måste bara hitta ett nummer...
Eniro??? Eller dom kanske inte kan säga sådant, eller ska jag vänta till imorgon ??
Nä jag ringer nu!?

Äsch skriver väl sen och talar om hur det går : )

Kommentarer
Postat av: Emma

tack tack. än så länge gåre bra. Hoppas du fixar det du med. =) svårt i början men vill man så kan man. =P hur gick det med samtalet då? ha en mysig kväll

2007-12-26 @ 21:56:08
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Frida

fass.se

2007-12-27 @ 10:46:45
URL: http://bumblan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0