Söndagens gång.

Idag var mina planer att bara ligga hemma på soffan och sova..
Men ACK så fort dom kan ändras...  En polare sa att han skulle spela biljard och då vart man ju genast sugen, så fattade mobilen och skickade ett storm mess till min trogne vän Debbidoo : ) ..
Hon var ju självklart på : ) . Så pratade hon med våran trogne vän Carro .. : ) . Så biljard vart det allt.
ååh kul va det : ) ... hehe... gick väl lika bra för alla : ) . Men Debbidoo var bäst... sen jag sen, kom lilla Carro, men vi var bara snälla mot Debbidoo eftersom hon fyller 20 imorgon, eller nu  är det väl idag :P

sen så åkte vi till mackedonken, där dom åt massa med flååååtig mat, och jag en icecream : ) Mummsanbumsan va det iallafall.. : )
Vi spelade lite kort också : )  , kuligt. : ) . sen kom Carros pöööööjkovän, och hans kompis....
Efter donkan så gick vi ut och gratulerade Debbidoo som med storm steg blivit av med sina tonår : )

Sen skulle vi släppa av henne hemma, men vi lekte kurragömma med Carros pööööjkovän och hans kompis, med bilarna, men dom va så kassa att dom förlorade : ) . Tjejer rocker : ) ...
Men sen släppte vi av henne och vi andra åkte till macken och snacka och drack kaffe : ) MUMMSAN : )

Så min kära söndag har vart helt underbar, jag är övertrött och vill bara sova : )
Men ääääsch, håller kanske på och vänder på dygnet ? Eller ???
men det är bra inför imorgon : ) Yees it is : ) ..

Neeeh nu ska jag terrorisera mina katter och lista ut håret inför morgondagen, eller senare idag kanske jag ska säga : ) ...... Neeej nu ger jag upp detta. Sleeeeeeeeeeeeeeeeeping tiiime : ) .

GOTT NYTT ÅR PÅ ER : ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0