Stress.

Emeli hittade ett apotek som var öppet : ) . Så vi åkte ditt innan vi åkte till sjukan ! Så nu har jag iallafall mina tabletter, det känns jätte skönt, men har bara tagit 2 avledon! Starka :P . men har fortfarande ont... Men tar en sån där hemsk tablett ikväll hos mamma , då kommer jag att sova gott : )

Emeli hade ett trasig hurgvlsmdv ledband i knät :P. Inget dom kunde göra något åt, och foten vette faen. men hon hoppar på kryckor för fulla muggar, på akuten så var det en as jobbig kärring, hon luktade illa och var allmänt jobbig, sen var det 2 stycken små pygmeér som inte kunde svenska varken prata eller förstå, alla läkarna försökte på olika sätt att prata med dom, men neeh, dom stog där och log så fint, och nickade till allt dom sa, sen pillade den lilla damen i nästan och lekte med sina kråkor. Dom va riktigt äckliga..

Sen massa annat, tänk vad mycke man kan se när man sitter på en akutmottagning.

Egentligen så borde jag slå in klappar, men ska skriva färdigt här, och låta min senaste alvedon börja verka, mamma är informerad om min super sena ankomst.. Dom enda som vart besvikna var E & S.. P brydde sig inte :P

så nu ska jag packa min väska iallafall.. : )

Ha en underbar jul : )

Kommentarer
Postat av: Fridah

ooh, :/ ... ha en superfin jul du med!

2007-12-23 @ 14:52:17
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0