Stressig dag.

UschiUschi, denna dagen har vart väldigt stressigt...
Men har iallafall fått ihop nästan alla julklappar, fattas bara 3 stycken : ) men dom tar jag imorgon : )
Vet ju vad jag ska ha för något : )

Dagens shopping har gått bra : ) va lite tråkigt men va faen gör det....
Har även köpt ett par vinter skor, kors i taket, dom är super finast och supervarmast, med andra ord jag kan vara ute mycke i vinter...
Var över till min kära Faster och drack en kopp kaffe, då fick jag en jacka : ) Tack faster : )

Sen till Willys, så snart ska jag ge mig på att baka pepparkakshus :S hur faen de nu ska gå.
Aldrig gjort det förut..
Men kommer nog gå bra, har säkert glömt något till det så blir väl bara irriterad på skiten :P

Eller så får jag fråga min gode kusin hur jag ska lösa mitt pepparkaksproblem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0