Sucki.

Nytt ord : ) Sucki.. Yees..
Igår så somnade jag runt ööööh, la mig i sängen 3 iallafall , sen var de jätte bra på tvrutan :D
Så jag vet inte inte riktigt när jag somnade, men vet iallfall att jag är aptrött just nu.

Magnus skulle ringa och väcka mig klockan kvart i sju. Då svarade ja inte, sen ringde han kvart över sju, då hade jag bara sagt Mmmm Mmmm Mmmm, stackars Magnus vad han får stå ut :P
Men ska allt få han också och låta så där trött : ) . om jag ringer ca 4 timmar efter att han somnat : ) Så då jävlar ja : ) Så kanske jag får min vilja igenom..

Dagens planer... Stadens gator tillsammans med Debbidoo!!
Försöka övertala Debbidoo att åka med mig till eskilstuna.. Eller Frida... Flickorn SNÄLLA ? :D
Gå på glasbutiken och köpa alkohol burkar.
Hem och göra mig iordning..
Hämta upp Debbidoo från bion, för hon ska banne mig med, Ja eller Frida, eller varför inte båda???
Woohoooo : )

Måste faen träffa min kusin nån dag också, och ge henne Moas julklapp.. Ooouups :P
hihi... Jessicas min när hon ser den.. hihihihi...
Neeeh nu ska jag börja göra mig iordning..

Sweet people - De är blått på himmelen .. Ett tecken ? på att flickorna ska följa med till E-tuna..

men känner jag mina vänner rätt så kommer de sluta med att jag hamnar hemma hos Carola med Sandra, super mig dyngrak och är allmänt sur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0