Trött

Nu är jag banne mig trött på att fixa i denna blogg, vet inte riktigt hur länge jag suttit och försökt styra ihop den, men endå blir den inte som jag vill.
Så imorgon kväll ska jag fråga min trogna vän Frida om hjälp ;) . Så får vi se hur bra det kommer att gå..
Men hon kan iallafall sånt här, de kan inte jag...

Neej, kan inte sova, är hungrig, men finns inge att äta, för kallt för att gå till macken, sen orkar jag inte det för att jag är för hunrig, sen ska man ju inte äta så här sent, men fatta vad gott med en frukt iallafall . GE MIG BANAN!

neeh nytta nytta nytta, äsch, ska fortsätta snacka med Jocke på msn, ingen annat som händer : (

VinkVink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0