Underbara Måndag.

Det är nog inte varje dag man kan säga att man haft en helt underbar måndag heller : (  , eller kanske ska ha gjort en glad smilie där ??? : ) Så : )
På natten så la jag mig vid typ 2, sen så skulle de självklart bli bra på tv:n. Jajjemen ... sen när dom programmen var slut så kommer magvärken : ( . Happ, 2 timmar till vaken , sen vart det bara 2 timmars sömn : ( SUCKS

Gick upp vid en åtta, och va allmänt trött, men hade ett underbart telefon samtal : ) som räddade dagen : )

Vid 10 vart det avgång ner på stan : ) Där jag träffade Madde och Corn : ) Treeeevligt...
Vi gick och köpte julklapp till lilla Linnéa.. Samt tog en fika och köpte kläder till mig : )
Sen en promenix hem till dom, vilket iofs inte är så långt eftersom dom bot vid tajjen :P

Sen träffade jag bästa Friiiiiida : ) HAHA.
Vi tog en god kopp kaffe på bästaste brogården och pratade massa roligt...
Typ om hur pinsamt det är att prutta i toalettstolen :P
HAHA. Jag och Frida hade roligt iallafall : )

Sen vart det gå runt mer på stadens gator. : ) .Jag gjorde allt i min makt för att hitta en BH jävel, RÖD, mycket viktigt, och tack vare Fridas hjälp så hittade jag en : ) . I rätt storlek också : ) .  Resultatet i slut ändan vart ju att man åkte hem till Frida och Tommy och tog en kaffe, fast först så bjöd Frida på världens goaste macka : ) WOOOHOOO
Tommys mamma hade backat, helvete vad gott de va , och vad mätt man vart : )

Sen har jag även ätit min första julskinka : ) GOTT.
Men sen vet jag inte riktigt vad som hände, jag och Frida vi brukar inte röra på oss så mycke när vi umgås för att det är alltid nån av oss som inte orkar :P
Men igår då jävlar, då åkte träningskläderna på , och sen flyttade vi runt saker och vips så hade vi ett träningsgolv.. :) ... Vi tränade till C.Electras streap tease grej :P Bara uppvärmningen  var jobbig : (

Sen vart klockan lite mycke, så jag tog mitt liv :P . ååh åkte ner på stan och tog en god fika med min gode vän Saara :  ) Mycke prat och fnitter vart det där med. Va myyyyys : ) . Tack Saara.
Hemåt jag for, och bara varvade ner : ) . Bums i säng runt halv tio : ) Somnade som en stock : )

Min underbara måndag : )

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som du hade en underbar måndag ja. =) och julskinka som är så gott med. =P ha en bra tisdag! =)

2007-12-18 @ 05:36:23
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0