Underbara torsdag.

ja, denna torsdag har ju nästan vart helt perfekt : )

jag oh frida joinade affären / fiket global : ) Myyys, vi kom fram till att dom har en nedervåning, aaaaldrig vart där nere, fast jag vart in i butiken as många gånger : ) , Men iallafall, sen kom debbidoo ditt : ) ååh vi tre gjorde västerås gator osäkra : ) . de va trevligt och mysigt..

men efter ett tag så åkte Freida hem .. eller något, och jag och debbidoo gick och åt värsta goda mackan på Café huset.. de va typ as trevligt : ) yeees : )

haha äckliga grannar jag har, nu ligger dom och knullar för fulla muggar, undrar om man kanske skulle slänga in en lapp : Ta na inte så hårt :P

men iallfall, efter det så gick vi inte på leksaksaffären, ååh de va skiiiiit roligt : ) ... hittade massa med roliga Briio leksaker :  ) ååh jag skrattade.. ( kallades de en gång i tiden )
jag vet iallafall massa man kan köpa till Debbidoo i presenter : ) bara att fråga så får ni veta : )
HAHA... När vi väntade på bussen så träffade jag en gaaaaamal kompis, haha hon berättade att hon skrivit i sin dagok när hon var liten att vi hade lekt med maskar som skulle gifta sig.. HAHA äcccckligt.
Sen hem till henne, där vi spelade tv-spel! Skit spel, kom ganska så långt, tror jag, jag tycker det iallafall, men sen, ja då jävlar så går det inte, jag oh Debbidoo prövade allt, men de gick tamefaen inte..

Ett spel vid namn : SPYRO

Vet är ett barnspel, för typ 7+ .. men sådana kan vara avancerade dom med, fast vi fick instruktioner och skit hur man skulle göra ..
Men men, nästa gång vi ses så ska vi fortsätta att spela : ) .....
JAG ÄLSKAR ATT VARA I DERAS HEM, DET ÄR SÅÅÅ SJUUUUKT VACKERT.

Men nu är man iallafall hemma och ska väl ööööh, ööööh, ööööh, vet inte..
Jo ringa Carola : )

  : ( .. Skit spel .. Draken fattar ju inget : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0