Vaaaakna.

Vilken bra morgon, Dedde, ringde oh väckte mig ... ååh pratade på så glatt..
hängde knappt med, så låg bara och lyssna känndes de som : ) ...

Sen så gjorde jag morgon grejjerna sätter mig vid datorn .
ååh just den snubben börjar skriva, så nu är min morgon förstörd, jag orkar inte prata med nån, känsla fick jag..
Scrollade ner på listan och nu har jag kommit fram till att jag HATAR öl, för nu har jag börjat inse vad faen alkoholen gör med kroppen , mot andra hur mycke den kan förstöra, bara för att jag känner så nu betyder inte att jag inte kommer dricka en öl med min gode vän Dedde ikväll....

Men jag är irriterad på folk som tar ölen förre det andra !!!!

Dagens planer är iallfall att åka ner på stan och träffa Dedde : ) ..
Ingen aning om vad vi ska göra, jo jag ska plågas och hon ska prata, alltså jag plågas inte av hennes prat, utan av min rygg : (

Neej blir inge värt skrivet här..
HEjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0