Vill sova.

ååh vad jag vill sova, men kan verkligen inte.. har ju gjort massor idag :  )
Men neeeej då, klart vi inte ska sova då :P. Blir säkert en sån här konstig natt när man sitter uppe till klockan halv sju, sen går man och sover.. då stryper jag mig själv..

Mina katter gör bara massa hemska hys... Nu vill jag inte veta vad dom gör vid sängen . men hör att det är något som dom inte får.. orkar inte... faaaen dom håller på heeeela tiden... bajskatter...

Svea har haft sönder mitt jätte fina hus : ( ... Som frida och tompa skulle få : (
Snyft...

Så vad ska göras inatt då???
Dricka cola och logga in på vent och lyssna på alla galningar..
Yeep

VinkVink

Kommentarer
Postat av: Emma

tackar! =D du ska inte försöka sova då?=) hehe,kul med katter som lever runt lite. ;P hoppas du inte lägger dej alltför sent. =) ha en bra natt hehe. =)

2007-12-21 @ 00:45:09
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0