För att hon kan ..

Sönda..
Tåg hem :( .. Va en lång men ganska så trevlig resa :)
Fick ett par trevliga reskompisar som höll på och gjorde lumpen i Skövde :P
Men dom va trevliga :)
Innan jag reste hem så pratades de mkt om min blivande flytt : )
ååh Jenyas mamma ska slänga in ett gott ord för mig : ) tack !

Månda...
Caroline kom och hämtade mig så åkte jag till sjukgymnasten och pratade med han..
OOONT säger jag bara .. Shit.. plågas ju bara där. men förmodar att det är bra för mitt lilla knä..
Som kanske ska opereras !
Sen va jag och träffade bästa ´Johan en sväng :) trevligt :)
ååh hen sväng till Bäckby... mamma har köpt en moppe..
Ja läste rätt, mamma min har köpt en moppe :/ ..
men kul att något gör henne på bra humör :) älskade lilla mamma :)

Tisda..
upp tidigt som tusan :O .. ååh iväg till skolan :) 
Va roligt som tusan i skolan :) .. Kul åh se folk :) 
Sen så åkte jag och Redel ( stavas så ? ) ner på stan och åt lunch på 
Gränden :) .. Trevligt :) .. 
Åkte hem och skuttade in till lägenhetem bara de att på vägen ut så hittar jag Sveisen ! 
så nu är min stora fråga, vem i helvete har släppt ut min katt ?! hmm hmm hmm .. 
funderar på att släcka mina blå ett tag, eller iallafall sätta på TVn och glo lite.. 
sen ska jag bara ligga hemma hela dagen :D myys... 

Imorgon ska jag tillbaka till Mr.Cutie ( sjukgymnasten ) plågas och gråta ska de göras..
Men ska även prata md läkarn .. Ska få reda på när jag ska tömma foten på vätska som måste bort.. 
´Sen hur dom ska göra med mitt lilla knä : / .. suck ! 

Nä tvn vare... hejs  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0