Grattis pappa <3

Helgen som va, var helt makalöst underbar alltså :)
Hade hur roligt som helst, åh massa gos med Doris, jag vill ha Doris :(
Men kommer aldrig få Doris :( . Får hoppas på en lika söt Doris i framtiden :)

Ah åkte hem i söndags ;) Efter att ha kollat in världens snyggaste lägenhet,
GE MIG!!!
Ett slott skulle jag kalla de ;) hehe.

Men, igår, typ soffan, åh planering för katterna,
samt föreläsning eller va man kallar de..
Fick sjukt ont i höften.. Har de nu med.
Skulle träffat jessica idag, men hon har icke svarat på mitt mess,
så jag vette tusan : (. Så får väl se vad som händer och sker.

Ska iallafall till papput och säga grattis :)
åh träffa mormor och morfar, åh, morbror med familj , underbart ;)
Sen ska jag kansek träffa Evelina : ) KUL :)

fast mest av allt längtar jag till på torsdag :)
Då får jag komma till läkarn, så då kan jag få svar på höften varför den låter så jävla mycke och
gör så ont : ( .

Neei nu ska jag.. öööh. vet inte..
hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0