Helt Okey Torsdag.

Underbar dag alltså : ) ....
Vaknade imorse alllllldeles för tidigt .. : ( ...
Halv sju satt jag uppe. *suck*

Satt här och var fundersam över hur jag skulle lägga upp dagen ..
Men de löste sig ganska så snabbt : )..
Pratade med Caroline på MSN ooh VIPS, så hade jag en morgon planerad som slutade i en hel dag ungefär ;)
Hehe..
Typ vid kvart över sju på morgonen så gick jag över till dom på Kaffe och cigg, ååh längre kom jag inte..
Vi åkte och hämtade Hella, sen har vi största delen av dagen suttit på Carros balkong och druckit kaffe..
Rökt jädrans massa och spelat Yatzy.... Hur roligt som helst iallafall..
Suger i Yatzy gör man iallafall.. Tur att man inte är en dålig förlorare : ) ..


Men dagen hittilsa har vart helt makalöst underbar alltså : ) .. Tack <3

Nu då?
Är fortfarande rastlös som en tok ?
Kanske ska kan kolla om andra Carro kan köra mig till björnön :  ) ..
Bara att vänta på att hon ringer upp igen : )

ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0