Ifokus Geek

aaaah denna helg har vart helt otrolig..

jag förstår inte riktigt, största delen av min helg har ju gått ut på att iokfus nörda tillsammans med alla goa ;) ..

Men härligaste människorna hänger ju endå på Http://nattsudd.ifokus.se


Men men.. aaah igår.. Öööh.. Soffan och iokfus ;)

Va och skrev nytt kontrakt till Sagas nya ägare..

Hoppas hon får stanna där bara..

Stackars katt.. 1 år och fått flytta runt så här..

Inte bra alltså..


Men men.. Idag då..

Hmm .. Vart i Ramnäs, lämnat syrran i surahammar åh hämtat, handlat, klappat katten, vart hos mamma, faster var jag också hos oh drack kaffe...

Ööh ååh nu ska jag snart lira lite Guitarr Hero :)

Aaah SUCK ;P .. men men.. Kan bli spännande ;)

Vart även en Gitarr utan sladd ;) SKÖÖÖÖNT :)

ååh självklart senaste upplagan ; )


HAHA NU DU EVELINA SKA JAG TRÄNA HEEEEELA DAGARNA ; )

MOHAHAHAHA


neeh spela va de.

:)

Just ja, kommer snart upp en blogg från min sida, med bara olika recensioner. Men mest bok kommer de nog att bli ;)

Måste ju göra något roligt..

Neeh hare bra..


VinkVInk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0