Kattungar :O

Jag har bestämt mig...
När jag flyttat ska jag bli med Raskatt : Norsk Skogkatt :)
Men jag vill ha en svart... åååh dessa planer kommer från gårdagens kattunge gos på B-hovda.
Dom va så små oh söta dom små liven MEN, jag vill inte ha nån av dom : )
Jag vill ha bebis från Cornelias kull : )
GEEE MIG : )
ååh där blir det garanterat svarta bebisar, åh pojkar ;) Precis som jag vill ha de : )
Tack ;P HAHA ..

Men men..
ah vart bara katt gos igår, men de var det värt ;)

Annars så gjorde jag inte så mycket..
Ååh dagens planer är lika med noll.. Funderar på att försöka hålla de denna gång ;  )
men får se... Måste iallafall köpa cigg har 1 kvar :O ..

är skit nervös för imorgon :)
MEN idag för första gången på ööh sen den 25 februari ?
har jag kunnat sträcka ut mitt knä rakt : ) . ONT men jag lyckades : )
ååh de är väl för den där hemska sprutan jag fick innan : O

Neej vara nervös och dricka te nu ;  )

Vink Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0