Knä / Fika

Japp .. Den där sprutan jag fick igår sitter fortfarande i.
Eller ah iallafall runt knäskålen på vänster sida.
Men resten gör lika ont..
Om inte lite till :@ .. Fick en sån där spruta som jag aldrig kommer
ihåg va de heter :P Men den är totalt ovärd. Åh gör ont att ta.

Var även upp och träffade mamma fort.. mammsen :(
Men de kommer bli bra, de vet jag..
Sen va jag med Frida..
åh på kvällen träffade jag Evelina :)
skoj :)

dagens planer var att ligga hemma och gråta.
men ack så fort dom kan ändras. ; )
Blir en fika med bästa Nett på stadens gator.
Tjyvläste hennes blogg, åh ser där att Fias hund blivit attackerad.
Så måste samla lite mera fakta om det..
Ludde ligger tydligen på strömsholm.

Neh ska göra mig iordning ..
GE MIG MAAAAAAAT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0