Melwin / Mamma

Idag har jag vart barnvakt till Melwin :)
Han va så snäll och rar, förutom dom där 4 syltburkarna han tog sönder ;) *flört*

Men dagen flöt på bra...

Sen åkte jag och hälsade på bästa Petra... :)
Roligt att se henne så glad som hon är där borta..
Älskar dig lilla yster <3

Ååh efter de vart de en tripp till bästa familja på bäääckby..
Mamma jag älskar dig <3
Du är bäst... Hoppas du vet det..
Ska finnas vid din sida heeela tiden ...

Nu däremot ska en väldigt irriterad och tjurig jag typ..
ööh sova ? eller kolla tv ? eller nå annat vettigt iallafall ..

Vet inte ens varför jag är irriterad eller något..
allt bara skiter sig..
så mkt vet jag !
Tänk om ens vänner. släkt, något kunde förstå hur man mår..

eller åtminstonde ens släkt... Men de är väl för mkt begärt..

När man behöver dom som mest.. Så finns dom som minst..

Eller aah.....
Mammas sida, är man väl inte så jätte ofta och hälsar på..
ååh pappas sida.. finns folk... som jag bryr mig om..

Men jag bara orkar inte hålla kontakten hela tiden...

this shit sucks.. kan ingen bara förstå de...

orkar inte vara stark längre... orkar ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0