Mormor / Emeli !

Oj va länge man vart hemma sedan jag skrev förra inlägget ; ) ..
Typ åkte på en gång.. Carro var snäll och körde mig till b-ön..
Så ja kunde hälsa på bästastade mormor och morfar..
Men mormor var den enda där... Morfar hade slitit så mkt så han satt och tog en ( flera ) wirre i vagnen breve..
Lilla morfar <3 .. ååh mormor <3

Sen så kom F och hämtade mig och vi åkte och handlade lite..
Vart avsläppt hos Emeli där jag tillbringade resten av min dag : ) ..
Underbart att umgås med henne igen !
Tack !


Så med andra ord !
Denna dag har vart mer än underbar : ) .
Perfekt : )


NU : Sängen !
Jag är heeeetl körd.

TANKE : Om man går upp tidigt varje dag så kankse alla dagar bli så här underbara ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0