Onsdag ; )

Onsdag Onsdag Onsdag.. Just nu är typ varenda 18 åring onykter och på krogen...
hehe, en annan känner sig som en gammal kärring på 21 ;P

idag har jag iallafall vart hos sjukgymnasten.. ingen läkare *suck*
Men.. plågades.. tåraran rann och benet gjorde ont.. Dvs ingen nytta alls..
ska väl tillbaka ditt, ååh han skulle fixa en läkartid åt mig.

Sen åkte jag hem..
ååh sen iväg med Milla Melwin och F till donken : )
Melwin är ju bara för go altså : ) hehe ..
Hyrt film och köpt massa godis jag ska ha med mig till Åsa nu på fredag. : )
Migrän större delen av dagen..
Som typ släppt nu så ska bumsa i säng : )

sov gott världen...
ny dag imorgon ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0