Onsdag.

idag då..
jag ska till läkarn och ta bort mina stygn...
ooh vill INTE !
men det är väl något som måste göras..
det är bara det att dom är i strejk dom som tar bort stygnen..
ååh sen har dom bara drop in på min vårdcentral!
Så man får väl hoppas att det inte tar allt för lång tid ! `?
orka sitta där i evigheter ?

Sen ska jag till sjukgymnasten och träna mitt knä..
stackars carola dras med på alla äventyr ; ) ..
Men hon är snäll som ställer upp : ) ..

ååh sist men inte minst, hem till Carola och fixa katt sakerna som jag inte började med igår : ) ..
Kom inte så där jätte långt ;P .. men planerna på hur det ska se ut finns iallafall : ) ..
Sen om det slutar så är en annan femma : ) ..
Får väl se sen..
Bilder kommer !

nått som inte chokar mig är dagens väder..
Varför ska det alltid regna eller snöa på valborg ?
Är det nya jord trenden eller ?
jag kommer knappt ihåg när det var fint väder en valborg..
men men.. jag ska inte göra nå speciellt i år..
så jag bryr mig faktiskt inte så mkt..
Blir iallafall första året på länge som jag är nykter..
Dvs utan en enda droppe alkohol i blodet..
Känns makalöst bra faktiskt ; )

Neehe nu måste jag duscha !
Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Tess

det varken regnar eller snöar ju. Skitfint väder ju! :D

2008-04-30 @ 15:22:30
URL: http://tess021.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0