Operationen

Kan väl börja med att säga fick inte röka innan för att de kunde bli komplikationer om man rökt innan OP. :)

aaah igår iallafall.. taxin kom och jag for mot Kööööping ;)
Carola var rar och följde med mig : ) ..
Kommer ditt åh hitta på de där stället är ju lika med NOLL !
Letade runt iallafall.. Ååh kom ängtligen rätt.... så fick jag vänta i 1½ timme.. de gjorde ju inte saken bättre : ( ....
Men iallafall...

Så får jag komma in till operations salen !
De va heeeemskt.. Vart liv rädd, när dom började koppla mig till massa grejjer...
Så sa dom, att de kommer ta ca 20-30 minuter..
ååh de var ju ingen fara tänkte jag : ) .
Halv två så somnade Liinda : )

Men iallafall, så vaknade jag HALV 4.....
Fick för mig att jag sov hemma så fick panik att jag var där någonannan stans, ååh massa skit.. :S ....
Men de gick fort över, ååh jag började känna smärtan!
Den va heeeeeeeeeeemsk..
Dom kom och koppla något till mitt dropp, ååh de började hjälpa lite.
Men inte allt för mycket.

Så kom doktorn... Ååh började så fint :
Vi hittade inge fel på minisken, ååh ditt brock ( stavas? ) ...
tänkte åh vad bra, så säger groogy Liinda, faen va nice, får jag åka hem nu..
Men han var inte klar..
tydligen så var mitt korsband trasigt och inflamerat, så dom vart tvugna att operera bort en stor del av de och fixa ihop dom friska delarna..
jag fattade ingenting... men de var iallafall ingen bra nyhet, åh nu hoppas läkarna att mitt korsband ska töjas ut och jag kommer kunna använda mitt ben normalt..
kan hända att jag kanske inte kommer kunna gå normalt om de är som de är nu :O

ååh jag började stört tjura och vart skit arg...
Men men.... Så operationen tog dvs ungefär 2 timmar..
INTE BRA !

Sen säger han : den där sprutan du fick i förra veckan gjorde den ont?
så jag : Ja skoja inte, säg inte att ni gett mig en sådan..
Ååh han tittar på mig och säger : tyvärr denna du fått kommer göra ännu ondare dom första dagarna !

MEN TACK !

så nu sitter jag är hemma, åååh har jääääääääätte ont..
Mina värktabletter hjälper inte.. Åh jag vill hugga av mitt ben !

men nu ska jag snart till sjukgymnasten.. Lär väl börja skutta till bussen typ vid 2 tror jag..
Lär väl ta ett tag till bussen :P och allt va de heter ;) .. MEN MEN ..

HA en underbar dag ;) Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0