Tisdag

Underbara Tisdag..
så vad har hänt idag...
Var hos sjukgymnasten  :)

ååh fick gå på gåskola ! kändes lite mindre roligt :)
men ett måste .. hehe ..
Så snart kan jag gå utan kryckorna ..
iallafall ett tag , men sen gör de alldels för ont ;)

Sen kom Jimpa och hämta mig så åkte vi till Johan..
kaffe på altanen och massa roligt ..
Bilturer vart de, även en tripp till mormor och morfar på björnön :)
MYYYS <3
Sen till råby oh hälsade på : ) ...

Sen träffa jag Milla över en cigg, åh sen widing..
hmm hmm..
sen heeeem : ) Älskade hem : ) hihi..

ååh så har jag träffat Carola :)

Morgondagens planer är måååånga..
Träffa Milla kanske, åka med Carola till ÖB ååh träffa Evelina..
KUUUL : )
ååh baka kladdkaka :)
Ska ju ha picknick med Evelina <3
NU : Soffläge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0