Gullpälsen

Aww vad söta dom var idag..
Var ute och gick med Attis så träffade vi faster med vovvarna..
Åh lillpälsen var så duktig : D ..
Han gjorde inga utfall ingenting. Sen gick vi hitt igen, drack kaffe och snacka skit..
HAHA .. Alize va inte så där jätte glad.. Hon vart så jävla arg att hon såg ut som en fladdermus.
Nej de är inte jag som är elak.. Faster började med det ordet :P . Jag härmar bara henne..

Pratade i telefon idag med en god vän..
Farmor har vart ett hett ämne sen jag åkte därifrån idag..
Berättade att hon läste min blogg..
Åååh de va tydligen bra gjort av en farmor..
För hennes farmor visste knappt hur en dator såg ut..
Oh visste så inte vart start knappen satt : P ..
Så jag antar att mina far föräldrar inte är allt för off :P .. Eller vad man ska säga..

Nej men nog om det..
Imorgon .. Imorgon .. Ska kankse träffa Frida på en kaffe..
Hem till Camilla och hämta min väska..
Sen bara vara.. Eller mja, hem till faster oxå.. :P ..
Så Attisen får lära känna hundarna lite till ..
Helt suveränt att han får träffa andra hundar : ) ..

Tack till den som uppfann munkorgen ibland : P ..

Nu ska jag sova .. : ) .. Attis ligger här brevid och drömmer som bara den..
Undrar om vad... Men roligt ser han ut att ha iallafall, om inte så har iallafall jag det åt han..

Så... traskar vidare till sängen..


Härligt att höra ifrån er oxå :) Anette och Håkan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0