Hem imorgon

Dagen har vart helt underbar..
Spenderat många timmar tillsammans med la familia : ) ..
Emma och Sandra fick många vackra presenter : ) ..
Dom är nöjda iallafall : ) ..

Börjar må lite dåligt... :  (
Hoppas jag inte blir sjuk..
Det har jag inte tid för......

Nu dom senaste minuterna har jag suttit och lusläst massa konstiga bloggar..
Visa är faktiskt riktigt intressanta..
Men andra.... Speciellt 1...........
Bruden kan nog klasas som Sveriges Blåsaste..
Men det är min syn på saken..

Imorgon åker vi hem : ) ..
Skönt.....
Komma hem och bara vara : ) ..
Gosa sönder alla mina underbara katter..
åh Leta rätt på Trooya som tydligen inte syns till ????

Men men.. Imorgons händelse...


Skriver väl ett sista blogg inlägg imorgon innan hem resan..
Sen blir det tomt ett tag igen : )

Ha det bäst.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0