Inget att skriva .

Dagens dag har vart att ligga i soffan, lyckades faktiskt få  i mig lite makaroner .
Men har djävulskt ont i magen ;' (
Åkte bort till Åsa lite fort och va social där, la puzzel med Sanna och klappa katt ; D.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att mammsen ska ringa så att jag får prata lite med henne.
Saknar henne så sjukt mycket. Vill träffa henne.
Har även pratat med ena syster som vill komma bort hitt för att ha sin prao ;D .
Så får se om bara hon eller båda kommer : ) .
Förstå vad underbart att spendera en hel vecka med mina älskade små syskon ;D .
Jag lääääängtar. Åh hoppas ;D .

Nu ska jag gosa lite med dom bästa.

Peace Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0