Kampen fortsätter....

Kampen om att söka jobb fortsätter idag.
Om några timmar bär de av till arbetsförmedlingen på möte.
Ska då prata med dom om jag får ta en praktik plats, så kanske jag får in foten på det sättet : ).
Bara att hålla tummarna : ) ..

Nu är de 2 dagar kvar tills underbara Lyka flyttar : ( .. Uschi kommer inte bli roligt..
Kommer sakna henne så otroligt. Men bara att hoppas att hon kommer må bättre hos Emma.

Jag ska riva tapeter i hallen idag : ) . Så om jag hinner ska jag måla om : ) ..
Det blir bra det : ) ..
Denna månad ska det även försökas införskaffa 2 tapetrullar samt sånt där annat som behövs : )
Ska göra en fond väg : ) ...

Nej kanska ska börja riva nu : ) ... Weeii : ) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0