Livet är en schlager : )

Livet är en stor FEST : ) . Åh jag älskar det...
Mina dagar har förändrats så fort att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen : ) .
Men jag älskar mitt nya liv : ) .... Ska inte klaga för fem öre : ) ..

Idag var jag på arbetsförmedlingen : ) . Ska tillbaka ditt på Torsdag igen.
Ugh... Men kanske men får lite social umgänge under en kort sekund  : ) .
Det är ju bara för mysigt att kunna hitta sig själv, utan att känna sig tvingad till att träffa människor man egentligen inte vill träffa.. Känns som att jag snart hittat mig själv till 100 % : ) ...

Ihelgen var det 100 års fest i Ramnäs, Så var där. På söndagen åkte man förbi mammsen och träffade la familia : ) .
Fick en jätte fin skänk :  ) Som står och blir underbart vacker i köket..
Måste ju erkänna att för varje vecka som går desto mer kommer man iordning : ) ..
Skaffat en jätte fin lampa in i köket samt till gästrummet och v-rummet och blaha blaha...

Ska snart bygga en kattgård till Svea så hon kan börja vara ute..

Trooya flyttar vilken dag som helst, Lyka flyttar på söndag. Sally kommer eventuellt flytta till samma hem som Trooya sen.
Får se vad nya ägaren säger. : ) .. Kommer iallafall bara ha Svea kvar : ) .. tomt kommer det att bli..
Men har fått nys om en liten hane på 7 månader som är en blandis mellan Norsk Skogkatt och Perser : ) .
Svea kanske ska få en kompis, men sen blir det katt stopp  räcker med volontär jobbet på katthemmet : ).

Nej nu ska jag fixa iordning här.... Sen åka hem till mig igen..
Inge internet hemma ännu .

Ha det bäst ... kram en glad Liinda..






mamma, jag älskar dig så otroligt mycket. Du är världens bästa mamma...
tack för allt <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och JAG älskar DIG Linda... Precis lika mycket och lite till :o) Ha en underbar dag. Puzz Mamsen

2008-08-21 @ 09:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0