Mycket som händer

Snacka om att de hänt mycket denna helg.
Det är egentligen helt sjukt med tanke på hur man bor.

Fredag :
hmpf ah vad hände då..
Var och lämnade Trooya till nya hemmet.
Där hon redan trivs som fisken i vattnet : )
Känns jätte bra..
Började söka massa jobb IGEN !
Stor städade.
Skurade varenda kattsak

Grillade tillsammans med grannen och hade det allmänt jätte trevligt : ) .
Somnade tidigt.

Lördag:
Då började jag packa iordning åt Lyka.
Bråkade med KKS.
Bytte sovrum.
Byggde på hundhuset : ) .
Fick främmande : ) av Susanna : )
Åkte bort på middag

Söndag:
hmpf så va det va jag gjort idag....
Jo..... Jag har rivit tapeter ;D . Hade hoppats på att hina klart helt med målning och allt men icke sa nicke.
Blir så när de är typ 5 lager tapet ! .  Tänk om folk gjort rätt från början !
Men nej .
Sen har Lyka flyttat. Så hade besök av han som hämtade henne, och massa sådant.
Gräsklippning pågår, oh jag ska snart börja göra pannkakssmet : )
Så blir det pannkakor :D

Så nu blir det over and out för min del : )

Kommentarer
Postat av: Tess

varför bråkat med kks?

2008-08-25 @ 10:36:58
URL: http://tess021.blogg.se/
Postat av: Tess

Har inte tagit numret till tjejen än. Kan du skriva det igen i bloggen eller msn? Helst mobilnr så jag kan messa, är så jäkla upptagen hela tiden.

2008-08-27 @ 12:32:46
URL: http://tess021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0