Oväder

Vilket jävla oväder det kom in över oss nyss...
Jag bäddade ner mig med Attis nedanför..
Inte var man kaxig då heller ; P..

Inte roligt när det är precis ovanför en...
Vill jag inte veta av igen...
Men det kommer jag nog få snart..



Pratade med mamma innan ikväll..
Åååh tydligen har dom planer för Emma och Sandra på tisdag..
Så dom kommer kanske inte vara hemma : ( ..
Vet inte riktigt när jag får gratta dom då..

Fortfarande svårt att förstå att mina små systrar blir hela 15 år..
Känns som om dom fortfarande började 1:an

Nej planerna är mörka just nu..
Ska nog sätta igång en film och bara ligga här och gosa tror jag..
Hunden ska väl ut på en sista vända oxå..
Men det får vänta lite till..
Vill vara 100 på att detta är över..

ha de kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är det mulet och det blåser väldigt mycket så det är inte kul, nu dom sista veckorna innan skolan börjar vill man ju bada och sola!



Vilkebn fin blogg =)

2008-08-03 @ 23:54:08
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0