Regn Regn Regn

Mina planer jag hade innan dag skulle jag banne mig ha följt alltså..
Menar... Denna skit funkar ju inte... Neeeeej neeeeej !
Jag har så skamligt tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen !!!
Åååh för att inte prata om hur röksugen jag är ; ) .. VÄLDIGT RÖKSUGEN !
Men men... mitt fel :( Snyft..

Imorgon fyller Emma och Sandra år och vi ska tydligen ditt sägs det..
Spännande : ) .. Äta tårta och sjunga jag må dom leva ; D..
Ugh....
På tal om det ja.... Jag lär ju nästan ringa min hundvakt och kolla om hon fortfarande kan..
Evelina......... hoppas hoppas hoppas.. Annars är det kört..
Mamma är nog inte så hajj på att Attis följer med...

Inge av värde denna dag...
Ugh tråkigt....

Kraaaaaaaamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0