R.I.P

Igår när jag satt på MSN och snackade med lite kompisar så bad jag att få nå tips på vad tusan jag kunde hitta på .
Men jag må säga att min lördag slutade som aldrig förr. Åh jag hoppas jag aldrig mer kommer behöva gå igenom detta igen. Jag känner att jag inte orkar skriva ner allt som hänt.
Men kan skriva som så här :

Grannens hundar - Bråk - Massa blod - Veterinär  - Bryten käke - Avvlivning - Begravning.

Sen tilläga : SOV GOTT ÄLSKADE LILLA BOJEN !
Du av alla var inte värd detta öde... I hope you feel better now !

Inatt vart det inte många timmars sömn, jag har haft mardrömmar åh massa annat.
Spytt massa skit, åt bara 1 tårt bit igår, eftersom jag skulle laga mat när jag skrivit blogg inlägget igår.
Men tyvärr. Åh idag har jag inte kunnat äta, druckit säkerligen 5 liter vatten sen jag gick upp.
Hundarna är konstiga, men grannens hundar är jätte konstiga.
Så jag hoppas att det blir bra.

Nu sitter jag och kollar på : Get Over It.
Sett den flera gånger, men fanns inte så mycket annat att titta på .
Känner mig yr och illamående. Men det är ju för att man inte ätit.

Nej nu ska jag kolla färdigt på min film.

Have a nice Sunday.



Rest In Peace Bojen 30 / 8 - 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0