Söker jobb...

Nytt försök... Skrev nyss ett bra inlägg.. Men det försvann.. Suck..

Sitter iallafall på arbetsförmedlingens hemsida och försöker hitta lite jobb man kan söka..
Men det är lika med noll. De verkar inte finnas något man vill ha .. Tyvärr..
Jag får väl börja söka på eniro på olika företag : ) .. Det tycker jag låter bra : ) ..
Vet inte ens vad jag vill jobba med ? .. Förslag ? ..

Kankse borde börja med att söka på områden så jag inte söker ett jobb 10 mil härifrån ; ) ..

Katterna leker och radion går på högsta volym : ) . Nästan iallafall..
Attis är ute i hundgården och leker tillsammans med sina kompisar där : ) ..

Nej söka jobb var det... men största frågan... vad vill jag jobba med ?

Tack och hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0