The City ..

Igår kväll var jag på bio med Camilla, var och såg Hancock.. Den rekomenderas :D ..
Sen åkte vi hem till henne och lilla Nellie gjorde inge annat än terroriserade en ;P haha.

Sen idag så har man fixat lite, sen vid halv två kom faster med la familia och hämtade mig så åkte vi ut till la farmor och farfar... Vilket var extremt härligt att träffa dom : ) ..
Varav farmor min påpekade att jag inte skrivit i min blogg på länge...
Visste inte riktigt vad jag skulle säga när hon sa så.. Farmor ... Läsa.. Min... Blogg... Så gick tankarna..
Men kul att hon oxå finner den intressant... Undrar vilka fler i släkten som läser.. ?????

ni får gärna lämna ett spår ;P

För övrigt då.....
Sen kom F och Attis och min kväll är räddad, min älskade päls är häääääär :D
Så underbart.. Han är lite små stissig men väldigt lugn....

Vi ska vidare hem till faster och la familia sen och låta Attis hälsa på Amber och Alize han va lite nyfiken hemma hos farmor och farfar men det kom ut  2 andra grann hundar och stressade upp min päls.

Nej maten är klar och jag ska inviga köksbordet ; D..

Have a nice evening .

Kommentarer
Postat av: anette och håkan

Kul att höra från dig igen!

2008-08-02 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0