20 km

Idag så gick jag över till Carro lite fort.. tänkte ta en SNABBkaffe..
Mitt snabb kaffe slutade i att jag han säga hej till Amanda Hella och Carro..
Sen fick jag och Carro åka iväg, för att hjälpa hennes kompis färldrar starta bilen..
På ERIKSLUND slutade med att vi fick bogsera till TILLBERGA ..
i 20 km/h om de tog tid...

ALDRIG MER SÄGER JAG BARA !
måste ha vart det mest rastlösa någonsin.
Man ville bara hoppa ur bilen och gå breve..
Men jag tror inte jag går så fort :P

Aah fick iallafall träffa Carro :]
Sen upp till dom lite snabbt..
Kramas med Amanda..
Sen hem : ]

Så nu sitter man här hemma..
Vad händer nu då?!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, men vi hade de ju riktigt skoj bejb, skulle lätt göra om de! haha

2008-02-21 @ 17:48:44
URL: http://caroliine021.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0