Börjar älska mina dagar mer !

ååh vad jag börjar älska mina dagar allt mer och mer : )
inte långt kvar tills jag och Dedde flyttar och jag får lämna denna skit hålla : )
Woohooo !

Jag mår så sjukt jävla underbart i min kropp , får vara med alla jag älskar och allt : )
+ lite fler människor men dom träffar man ju inte varje dag heller ;P HAHA !

Är nog bara jag som fattar min humor tror jag :S

Aaah som sagt, skola idag, : ) . mkt roligt, fått en ny klasskamrat, Jörgen : ) han va trevlig och roligt : )
Alltid ett + : )
Sen så träffade jag MILLA :) vi gick ner på stan och tog en fika :)
Var riktigt trevligt att träffa henne igen : ) heheh !
Sen så var jag på ge till bussen , då kom min kusin och smiska mig :O
snacka med henne, så missade jag bussen så Frida hann ringa och
snäll som jag är , stannar kvar på stan, så går på stan lite med min kusin och T .
Tills Frida kom så , drog T och min kusin gick med oss , eller var de vi som gick med henne ?!
Ingen aning ! Fick iallafall träffa Tuvisen : ) Alltid lika roligt : ) . Men ingen MOA! :O neeh
för hon var ju med mormor : ( . typiskt mormor :P ( hennes alltså )

Men nu sitter jag ÄNTLIGEN hemma :D
kollade nyss hotmailen och hade ett mail från csn , crap tänkte jag då det handlade om beslut .
Men det var ju ett bra mail : ) . Då jag får mer pengar : )
+ 5000 på månda : ) Woohoo , men de dåliga är att jag ska träffa Jessie då och vi ska till Hälla :O
Om jag inte blir inlagd, ska till läkaren på månda :P ååh han vill lägga in mig, men kanske hinner med hälla innan det ?! hmm kan gå : )
Så idag, har jag vifftat med mitt ny färgade hår : )
ännu mörkare äre iallafalll : ) Tack dedde för hjälpen igår : )
Svart under och mööööörk brun uppe : ) men det är fint , jag älskar det .
och alla säger att jag passar bättre i det : ) Danke : )

neeh nu börjar jag svamla bort mig själv :O
ovanligt neej !

Ikväll ska jag iallafall dricka ÖL !
yees im : ) mohhah !

På Söndag fyller fredrik år ! vad ska jag köpa ?!
Ska jag köpa något ?! Eller ?!
kanske ?!

Neeh nu ska jag göra mig iordning !
VinkVink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0