Crap !

Jag mår skit dåligt : ( .
Jag som trodde jag skulle få sova ut ordentligt , neeh men det är ju bara TORSDAG.
jag har insett att jag hatar torsdag, för då äre bara en dag kvar till helg typ.
Ååh det är värre än söndagar :P ..

ah vart nyss väckt iallafall : ) . Så det telefonsamtalet skadade inte ; )
Aww tack <3

Ska som sagt till skolan , sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i nästan 3 timmar.
för jag ska träffa min gode vän Carolin idag, : ) yees : )
Ska bli intressant : )  Hälla idag igen :D Wooohoo !

Just ja , kankse ska träffa Saara : ) .
Så då får vi hitta på ngt tills jag ska träffa Carro : )

För  Carro kanske ska färga mitt hår : )
orkar inte vänta på att min lovely kusin ska säga till hur hon jobbar och hon kan !
Så får ta tag i det och hålla tummarna att det blir bra ..
Måste även JÄMNA till mitt hår , irriterad som faen på att det inte är rakt !

ååh nu kommer jag in på massa annat skit
ska göra mig iordning..
 hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0